Addons - [Brivium] Destek Bilet Sistemi | EternalTeam.Org Xenforo Community
Neler yeni
Scorpiol                                                                                            Scorpiol VDS satın al

Duyuru - Announcement

Bu Tasarım EternalTeam® Tarafından Kara Üzüm Habbesi Dinlerken Issız Gecelerde Kodlanmıştır . İyi Forumlar.
Reklam Vermek İçin Tıklayınız...
Kaynak ikonu

Addons [Brivium] Destek Bilet Sistemi 3.2.1

indirmek için izniniz yok
Uyumlu XF Sürümleri2.0 , 2.1 , 2.2Görünür MarkalaşmaHAYIRFarsça Açıklama
Nasıl Yapılır
Bu eklenti size, zincirli tartışmalara yer verme, Personel gruplarıyla tamamlama, Bilet işaretleme, Değişen öncelik seviyeleri, Önceden tanımlanmış yanıtlar, Yükseltilmiş kurallar ve çok daha fazlası dahil olmak üzere müşterilerinizin sorunlarını yönetmenize olanak tanıyan gelişmiş bir destek kaydı sistemi sağlar... Yöneticiler departman bazında atanır, bu nedenle yalnızca uğraşmaları gereken alana erişmeleri gerekir.

ÖZELLİKLER:
* İstemci Arayüzü:

- Kullanıcılar yeni bilet gönderebilir.
- Bilet veya bilet yanıtına ek ekleme yeteneği.
- Bilet oluşturmada öncelik belirleme yeteneği.
- Belirli personel departmanına bilet atama yeteneği.
- Bir yanıt bileti gönderirken Redaktör editörünü destekleyin.
- Personel yanıtlarının veya değişen bilet durumunun e-posta bildirimleri.
- Bilet(ler) oluşturan kullanıcılar, bilet(ler)ini düzenleyebilir/kapatabilir.
- Çok sayıda bilet oluşturan kullanıcılar, organize bir ortamda kendi biletlerini yönetebilecek.
- Konukların bilet göndermesine izin verme yeteneği (Konuklara bilete bağlantı ve bilet açma şifresini içeren bir e-posta gönderilecektir).
- Bir departmandaki personel/üye, departmanı izleyebilir/izlemeyi kaldırabilir.

* Departman Arayüzü:
- Destek personeli, tüm biletleri, aktif biletleri ve cevap bekleyen bileti görüntüleyen departman paneline erişebilir.
- Yeni biletlerin ve yanıtların uyarı ve e-posta bildirimleri.
- Biletleri başka bir departmana yeniden atama yeteneği.
- Önceden tanımlanmış yanıtları kullanma yeteneği.
- Kullanıcıların biletlerini düzenleme/kapatma/silme yeteneği.
- Bilet durumunu değiştirebilme.
- Belirli bir kullanıcı için bir bilet açabilme.
- Bir yanıt bileti gönderirken Redaktör editörünü destekleyin.
- Bir departmandaki personel/üye için izin ayarlama yeteneği.

* Yönetici Arayüzü:
- Destek bilet sistemi seçeneğini yönetin.
- Belirli kullanıcı grupları için destek bileti sisteminin iznini yönetin.
- Personel departmanlarını ve kadrolarını yönetin.
- Bilet durumlarını yönetin.
- Önceden tanımlanmış yanıt kategorilerini ve önceden tanımlanmış yanıtları yönetin.
- Otomatik yükseltmeleri yönetin.
- Destek biletine genel bakış istatistiklerini görüntüleyin.
- XenForo eklerinden, spam yönetiminden neredeyse seçenekleri devralın.

* Seçeneks, destek bileti sistemi genel ayarınızın büyük çoğunluğunu değiştirdiğiniz yerdir.
- Bildirim e-postalarına tam mesaj metni destek bileti ekleyin.
- Önceden tanımlanmış yanıt pasajı maksimum uzunluğu.
- Yeni cevap veya değişiklik olmadığında destek biletinin kapatılacağı gün sayısı.
- Bilet kimliği için sayı karakterleri (rastgele oluşturma).
- Konuğun bilet şifresindeki sayı karakterleri (rastgele oluşturma).

* İzinler, müşteri ve personel departmanlarınıza izin vermenizi sağlamak için sağladığımız ayrıcalıklar kümesidir.
- Destek bilet sistemini kullanabilir.
- Destek bileti açabilir.
- Bileti desteklemek için ekleri yükleyebilir.
- Bilet mesajını sahibi tarafından düzenleyebilir.
- Destek biletini herkes tarafından düzenleyebilir.
- Bilet mesajını herkes tarafından düzenleyebilir.
- Destek biletini herkes görebilir.
- Destek biletini silebilir.
- Destek bileti durumunu düzenleyebilir.
- Destek bileti departmanını yeniden atayabilir.
- Herkes için destek bileti açabilir.
- Önceden tanımlanmış yanıtı kullanabilir.

* Bilet Durumlarıiş akışınızı daha iyi organize etmenize izin verir ve kurulum alanı, kendi durumunuzu oluşturmanın yanı sıra varsayılan durumları özelleştirmenize olanak tanır. Bilet sisteminin 4 temel durumu vardır. Bunlar Açık, Yanıtlandı, Müşteri Yanıtı, Müşteri Yanıtı Bekleniyor ve Kapalı. Çekirdek sistem durumları olarak, bu, çeşitli olaylar meydana geldiğinde biletlerin sistem tarafından otomatik olarak ayarlandığı anlamına gelir. İstediğiniz ek durumları ekleyebilirsiniz ve bunlar, bunları görüntülerken veya yanıtlarken destek talebi atamanız için yönetici bileti arayüzünde seçenekler olarak görünür. Seçtiğiniz seçenekler, bunların sistem tarafından nasıl işleneceğini belirlemenize olanak tanır.
- Durum Rengi - Bu durumu görüntülemek için rengin onaltılık gösterimi.
- Aktif Biletlere Dahil Et - Bu kutucuğun işaretlenmesi, biletlerdeki durumu açık (veya daha doğrusu kapalı değil) olarak kabul eder.
- Yanıt Bekleniyor'a Dahil Et - Bu kutucuğun işaretlenmesi, biletlerdeki durumun personel tarafından yanıt bekliyor olarak kabul edilmesini içerir.

* Departmanlar , bilet kategorileridir ve XenForo'nun kullanıcı grubundan neredeyse nitelikler ve izinler alan kullanıcı gruplarıdır. Farklı departmanlara farklı personel atanabilir, böylece gerekirse farklı müşteri tarafından farklı alanların ele alınmasını sağlayabilirsiniz. Örnek Satış departmanları, Destek departmanları, Fatura departmanları vb...

* Önceden Tanımlanmış Bilet Cevaplarıdestek biletleri aracılığıyla aynı soruların tekrar tekrar sorulması durumunda kullanışlıdır. Önceden tanımlanmış bir yanıtla, bu, bir kullanıcı biletine yanıt verilirken yanıt formuna yüklenebilir ve kullanıcının sorusunu yanıtlamak için gerektiği şekilde değiştirilebilir. * Bir biletin durumunu, departmanını ve önceliğini değiştirmek veya belirli bir süre sonra bilete otomatik olarak bir yanıt eklemek istiyorsanız,

Otomatik Yükseltmeler güçlüdür.

* Özel Alanlar,
müşterilerinizden ek bilgi toplamanıza olanak tanır ve müşteriler ve/veya destek departmanları için geçerli olan sınırsız sayıda müşteri alanı oluşturmanıza olanak tanır.

* Bilgi tabanısık sorulan sorular ve yanıtlardan oluşan bir koleksiyon oluşturmanıza olanak tanır. Bilgi bankası kategoriler halinde gruplandırılabilir ve kategoriler genel veya gizli olabilir.

NOTLAR:
- Önceden tanımlanmış yanıtlar özelliği yalnızca XenForo'nun varsayılan düzenleyicisinde (Redactor) desteklenir
- Bu eklentiyi XF 1'den XF2'ye yükseltirken lütfen unutmayın:
+ Departman ve departman personeline izin vermelisiniz
+ Personel kullanıcıları, e-posta ve bildirim almak için departmanı izlemelidir. yeni bilet oluşturma ve bilet yanıtı
Yazar
H4cktime
İndirilme
0
Görüntüleme
155
İlk yayınlama
Son güncelleme
Değerlendirme
0.00 yıldız 0 değerlendirme

H4cktime ait diğer kaynakar

xenforo eklentileri xenforo eklentiler defacer VDS satın al hacker blog
Üst Alt